Hrvatski
poduzetnik

Aktualnosti

11.7.2017.

Mijenjanje trendova u 2017. godini u digitalnom marketingu

Jedno istraživanje pokazalo je kako čak 95% mladih osoba u Hrvatskoj pristupa internetu putem svojih pametnih telefona.

Mijenjanje trendova u 2017. godini u digitalnom marketingu

Ova informacija bitno utječe na način oglašavanja te traži prilagodbu kada su u pitanju reklame i promidžba.

Digitalne tehnologije značajno su promijenile marketing.

Sada se više pažnje posvećuje kvaliteti sadržaja te je važan prvi okidač, odnosno, ono što privuće pažnju korisnika. Korisnici više cijene i i konzumiraju sadržaj koji privlači pozornost svojom kvalitetom, originalnošću i jedinstvenom porukom. Cilj je u što manje riječi poslati što veću poruku.

Posebno su popularani nestajući ili efemerni sadržaji koji su kratkog vijeka, odnosno sadržaji koji su dostupni samo određeno vrijeme te zbog toga postaju zanimljiviji i intrigantniji publici. Privlače više pozornosti i dulje ostaju u sjećanju korisnika.

Razvijanje mobilne tehnologije, razne društvene mreže i aplikacije koje omogućuju prijenos "uživo", proširene fotografije te GIF animacije, pokretač su i poticaj za razvijanje ideja u digitalnom marketingu. Praćenje trendova te razvijanje u korak s njima osigurava uspješnost u poslovanju.

Budućnost karakterizira brzina, pokretnost, aktualnost i mobilnost. Današnji način života zahtjeva dostupnost svih informacija u bilo koje vrijeme na bilo kojem mjestu. Kako bi bili u korak sa trendovima, aktualni i uspješni, potrebno je pratiti razvijanje tržišta i potrebe širokih masa.

Način života, ali i mogućnosti stvaraju situacije u kojima se Internet koristi više na mobilnim uređajima nego na stolnim računalima. Ako ne pružate ugostiteljski sadržaj, oglase i online iskustvo svakom mobilnom korisniku, propuštate veliku priliku. Ovdje nije samo riječ o "optimiziranju" za mobilne uređaje, također se radi i o tome da se dio sadržaja integrira s korisnikovim stilom života.

Korisnici preferiraju aplikacije za slanje poruka koje će u slijedećih nekoliko godina preuzeti ulogu društvenih mreža poput Facebooka. Aplikacije za razmjenu poruka postat će medij za povezivanje u budućnosti, stoga se ovdje otvaraju nove mogućnosti za digitalni marketing.

Društveni mediji i platforme za razmjenu poruka kao što su WhatsApp, Snapchat i Instagram razvijat će se i rasti idućih godina. Statistike pokazuju da korisnici Instagrama rastu za 50% iz mjeseca u mjesec, a to je informacija koja puno znači proizvođačima i trgovcima.

Pametni telefoni već su postali središta u životima ljudi. Za sve što želite učiniti postoji aplikacija, a sve se može napraviti sa osobnog mobilnog telefona.


23.6.2017.

KAKO OSMISLITI I NAPISATI EU PROJEKT

Na seminaru ćete se također upoznati s osnovnim kontekstom EU fondova i programa, konceptima i terminologijom, dokumentacijom i sustavom institucija uključenim u objavu natječaja, pripremu i provedbu projekata.

23.6.2017.

INOVACIJA POSLOVNOG MODELA

Poslovni model već imaju svi koji nešto rade, iako ga često vjerojatno nisu svjesni – rijetka su poduzeća koja „poznaju“ svoj postojeći poslovni model, koja razumiju razloge svoje uspješnosti kao i razloge povremenih neuspjeha.

prikaži više aktualnosti

Natječaji

Edukacije